sobota, 3 grudnia 2016

WINTER IS COMING, czyli zimowe must have

   Zima pojawiła się za oknem pewnie nie jednego z was. Nadszedł czas by pożegnać piękną polską złotą jesień i przyzwyczaić się, że mróz będzie dawał się we znaki. Dlatego przygotowałam kilka rzeczy, które według mnie są absolutnym must have by przetrwać ten okres.



   Na pierwszy ogień idą kremy do pielęgnacji dłoni. Zima to czas, w którym nasza skóra jest szczególnie narażona na przesuszenie dlatego trzeba należycie o nią dbać. Jako, że należę do osób, które nie przepadają za noszeniem rękawiczek, kremy nawilżające to u mnie konieczność. Oba kremy są moimi ulubieńcami, mają podobną konsystencję, jednak jeśli chodzi o wchłanianie to zdecydowanie wygrywa krem B&BW. Pod względem zapachu i nawilżania to jednak Garnier zdobywa pierwsze miejsce. Nie mniej jednak używam ich na przemian i jestem zadowolona.


Garnier ok. 10zł za 100ml
Bath&BodyWorks ok. 5$ za 59ml



   Jako, że moja skóra ma ogólną tendencję do przesuszania to koniecznie jest dla mnie używanie balsamu do ciała po każdej kąpieli. Tutaj również postawiłam na produkt B$BW ponieważ podczas mojego pobytu w Stanach zauważyłam duże zainteresowanie tą firmą i postanowiłam wypróbować kilka ich produktów.

Bath&BodyWorks ok. 13$ za 236ml


   W zimę nie należy również zapominać o pielęgnacji ust. Jest to bardzo ważne gdyż nasze usta i twarz są szczególnie narażone na zimno. Nie jestem zwolenniczką pomadek do ust czy masełek bo najzwyczajniej w świecie się u mnie nie sprawdzają. Dlatego zawsze przed wyjściem sięgam po krem Nivea uniwersalny pod każdym względem. 

NIVEA ok. 4zł za 30ml


    Kolejnym moim zimowym must have są książki. Kto nie lubi leżeć z kubkiem gorącej herbaty w jednej dłoni a z książką w drugiej gdy za oknem tak pięknie pada śnieg?
Ja ponownie postanowiłam sięgnąć po "Szukając Alaski" autorstwa Johna Greena (autor "Papierowych miast", "Gwiazd naszych wina" a także wielu innych książek), którą gorąco wam polecam, nie tylko na zimowe dni.


książkę tę możecie teraz zakupić w empiku za 23zł
ja swoją kupiłam w cenie 35zł więc naprawdę się opłaca, idealny prezent na święta.


   Następną rzeczą, bez której nie wyobrażam sobie przetrwać zimy są oczywiście swetry! Są one jedynym powodem, który sprawia, że całkiem lubię zimę. No i nie mogę zapomnieć też o kapciuchach, które towarzyszą mi przez całą zimę.



   Ostatnim już moim must have'em w tym wpisie są lampki! Bo z czym nam się kojarzy zima jak nie ze śniegiem, świętami, pięknie przystrojonymi domami i pełnymi świątecznych ozdób galeriami handlowymi? Wiem, że jest początek grudnia ale już nie mogłam się powstrzymać, żeby nie przyozdobić nimi pokoju, który od razu stał się jakiś taki przytulniejszy. 



"Winter is coming, John Snow."




A wy jakie macie sposoby na przetrwanie zimy?
Czy macie jakieś must have? 

32 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, przyjemnie się czyta.
    Jestem ciekawa jak pachnie ten balsam! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wyobrażam sobie zimy bez pomadki ochronnej :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez ostatnio ozdobilam pokoj lampkami tylko ze ja przyczepilam je "na styku sciany z sufitem" i efekt bardzo mi sie podoba <3
    Moim sposobem na przetrwanie zimy jest bardzo duza ilosc zielonej herbaty, cieplutkie sweterki, skarpetki i dobre seriale! O ile nie mam duzo nauki na glowie, haha!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Moim must havem na pewno są światełka i swetry ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorąca czekolada, ciepłe kapcie, maść z witaminą A ♥ trzy banały ,które muszę mieć :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu posty ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny sweter. :) ja osobiście zimy bardzo nie lubię i zwykle wtedy zakopuję się pod kocykami i staram się wychodzić najmniej jak tylko się da. ;) a zestawem obowiązkowym jest gorąca herbatka i dobra książka. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na zimowe wieczory polecam też książkę '' 7 razy dziś '' i krem do rąk z evree ! Najlepszy!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post! Przyjemnie mi się go czytało! Moim must Have jest krem do rąk z ziaji 💕

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post.Zawsze moim must have są kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham lampki jak i swetry! Lampki sprawiają, że czuje się ten klimat, a sweterki po prostu uwielbiam na tę porę roku :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Nivea to mój zimowy niezbędnik! A co do kremu do rąk, żadnego nie miałam okazji przetestować, ten z Bath bardzo mnie zaciekawił, jego opakowanie kusi.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tego typu posty ! :) Jeśli chodzi o kremy to tylko nivea, inne podrażniają moją skórę . Prawie wszystkie twoje must have zgadzają się z moimi :) Dodałabym tu jeszcze tylko jakiś napój typu herbata *,*

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. different blend. collectively, those 5 enzymes starvation strike through sending messages to the brain to inform you that you are not hungry,http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tego typu posty. Ja sama też mam problem z suchymi ustami i pomadka z nivea mi oczywiście bardzo pomaga. Nie przepadam jednak za tym kremem do twarzy, który zaprezentowałaś. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie dziś założyłam w swoim pokoju lampki i zaczęłam czuć właśnie święta :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się nad zakupem tej książki :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. książki Johna Greena <3 kocham
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zamiast kremu do rąk używam oleju kokosowego, sprawdza się znakomicie ;*

    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie krem do rąk stał się ostatnio niezbędnym elementem w torebce. Mimo, iż noszę rękawiczki, to i tak dłonie stały się szorstkie.. :/
    a w lampki również zainwestowałam i staram się trochę ocieplić atmosferę :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wychopdzę z domu bez kremu do rąk i EOSa ♥
    Poza tym u mnie królują oversize'owe swetry, ciepła herbata i dobra książka :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  25. Kremy nawilżające najważniejsze! Z Ziaji najlepsze ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Krem do rąk i balsam do ust, to coś bez czego nie ruszam się z domu w czasie zimy! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post ;) Zdecydowanie nie należy zapominać o pielęgnacji swojej skóry szczególnie zimą. Lampki to Must Have w moim pokoju ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super must have :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komenatarz i poświęconą uwagę. Miło mi będzie jeśli mnie zaobserwujesz i pozostaniesz ze mną na dłużej, to daje mi mega kopa do działania :)