Strony

niedziela, 3 września 2017

Wake me up when September ends.

Po dość długiej przerwie wracam znów na bloga. Przez ten czas emocje maturalne zdążyły opaść, plany się zmienić a moja trzymiesięczna kariera pracownicza w Poznaniu skończyć. Podejrzewam, że dla wielu z was skończyły się również wakacje, ale nie dla mnie - nie tym razem! Z racji tego, że zaczynam studia moje wakacje potrwają do końca września. Halo, halo. Jakie studia?
Ano studia, mimo założonej aplikacji au pair i wiadomości od kilku rodzinek postanowiłam zostać w Polsce i spróbować swoich szans na studiach.




Moje lato było dość zabiegane - praca, studia, szukanie mieszkania w Trójmieście i kursowanie między Poznaniem a Trójmiastem. Nie ukrywam, ukochany Poznań opuszczam z lekkim żalem tak samo jak myśl o całorocznym pobycie w USA ale to jeszcze nic straconego, wiele się może wydarzyć a Trójmiasto z bogatą ofertą wydarzeń kulturalnych i dostępem do morza nie wydaje się wcale złą opcją. Wierzę wiec, że ani Poznań ani Stany mi nie uciekną - zwłaszcza, że już w środę lecę tam na 3 tygodnie! So stay tuned.

A żeby nie było nudno wrzucam kilka fot z weekendowego wypadu na Pomorzu.








Kurtka - H&M
Mom jeans - Sinsay
Choker - New Yorker




Zapraszam do odwiedzania moich social mediów
instagram
tumblr
twitter

A jak wam minęły wakacje? 

38 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Szkoda, że jednak nie zostałaś au pair, ale w życiu chodzi o to by być szczęśliwym i podejmować swoje decyzje! ♥ Pozdrawiam x

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! W tym roku większość wakacji przesiedziałam w domu i u babci oraz znajomych. Oprócz tego, byłam dwa razy w Warszawie. Zazdroszczę tego jednego dodatkowego miesiąca hah!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na studiach :) Zazdroszczę Ci jeszcze tego jednego miesiąca wakacji :D
    Śliczne zdjęcia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. studia w Trójmieście brzmią świetnie, czasem żałuję, że nie mieszkam bliżej morza, bo z Krakowa jest tam zdecydowanie spory kawałek. ;) a Stany, ach Stany, też bym poleciała tam, ale na razie nie ma kiedy. ;) zaś wakacje dopiero będę miała, bo niestety z pracą na etacie nie jest tak łatwo o wakacje. ;<
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes prześliczna! Zazdroszczę ci ze skończyłaś już szkole :(
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Your hair looks amazing!

    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wróciłaś na bloga i życzę powodzenia na studiach :)
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach i trzymam kciuki za Twoje studia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Masz ciekawe plany :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś, a zdjęcia jak od fotografa :) pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygkądasz ! Życzę powodzenia na studiach :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna, a co do kariery w Trójmieście- to super, marzenia możesz i super je mieć, ale należy akceptować to co jest. Rozwijaj się, a kariera poczeka, nic straconego!
    Pozdrawiam i życze powodzenia na studiach,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post❤️ Piekna jestes😇

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie kolejny stopień, ta sama uczelnia, znowu Warszawa. Ciekawe tylko jak dam radę z dojazdami, bo na licencjacie wytrzymałam pół roku i musiałam wyprowadzić się do Wawy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wyjazdu do Stanów. Powodzenia na studiach! Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia! Powodzenia na studiach!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne włosy i do tego te zdjęcia <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia :)
    Wyjazd do Stanów? Brzmi interesująco :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, czy inaczej, zazdroszczę wycieczki do Stanów! Gratuluję rozpoczynających się studiów, a Gdańsk zdecydowanie jest pięknym miejscem do studiowania!

    Poznań, mimo, że to miasto doznań, nie ucieknie :D Przecież tak naprawdę w każdej chwili możesz odwiedzić rodzinne strony :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja
    Powodzenia na studiach!
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing outfit! :)



    Check out my blog Starshine Beauty

    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    Follow for follow? Let me know on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing outfit! :)



    Check out my blog Starshine Beauty

    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    Follow for follow? Let me know on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już na pierwszy rzut oka spodobał mi się Twój styl.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo bym chciała wziąć udział w programie au pair, wymianie czy wyjazdach za granicę na studiach, bo uwielbiam podróżować. Z drugiej strony sama pewnie miałabym wątpliwości co do wyjazdu z Polski na pół roku czy rok. Czarno-białe zdjęcie- super!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. skąd znam te długie przerwy na blogu, hah! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje wakacje świetnie, ale niestety bardzo szybko minęły. Super zdjęcia!
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, sos weet post! This place is amazing for photoshooting! Also, your photos are so interesting!
    great outfit!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia :) W tym roku w maju pojechałam na swój wypoczynek, więc w wakacje siedziałam w mieście
    MY BLOOOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post and photos really liked, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, zazdroszczę Ci wyjazdu do Stanów i takich możliwości (mimo, że jak na razie tylko na 3 tygodnie). Życze Ci powodzenia ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia. Wyglądasz cudnie. Powodzenia na studiach.

    krucz-kruczis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, na początku swojej przygody z mocniejszymi brzmieniami sporo słuchałam ACDC :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Na bycie au pair masz jeszcze niecałe 10 lat, więc nic straconego! Ładna stylizacja, Powodzenia na studiach!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna stylizacja, Dziękuję za komentarz u mnie obserwuje i pozdrawiam.Zapraszam również na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia na studiach kochana ;*

    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurde mega twoje włosy wygladają wtakich klimatach :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komenatarz i poświęconą uwagę. Miło mi będzie jeśli mnie zaobserwujesz i pozostaniesz ze mną na dłużej, to daje mi mega kopa do działania :)