Strony

czwartek, 5 października 2017

Streets of Philadelphia

Cześć wam. 

Moje wakacje w tym roku trwały nieco dłużej - bo aż do października! W związku z tym we wrześniu odwiedziłam USA ponownie. Teraz, z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że wrzesień jest idealny jeśli chodzi o zwiedzanie. Wrzesień na wschodnim wybrzeżu był ciepły ale nie tak upalny jak lato w Stanach. Podczas gdy wy w Polsce sięgaliście po długie rękawy ja znów wskoczyłam w krótkie kombinezony i sukienki, ciesząc się słońcem i temperaturą sięgającą do 30 stopni. W trakcie wyjazdu zwiedziłam Nowy Jork, Filadelfię, Atlantic City, wioskę Amiszów, kilka okolicznych miasteczek i byłam na festiwalu Global Citizen, który odbył się w Central Parku.  Tym razem jednak podzielę się z wami zdjęciami z Philly. 


Widok z dziedzińca Museum of Art Phliladelphia, do którego po schodach wbiegał Rocky Balboa! Ja niestety mam jeszcze zbyt słabą kondycję żeby to zrobić. 






       


Oczywiście bez jedzenia by się nie obyło!




Na blogu niedługo kolejny post z Ameryki i przygotowania do Halloween na farmie!
Tymczasem zapraszam do odwiedzenia i zaobserwowania mnie na moich social mediach:
Instagram

A jak wam minął wrzesień i pierwsze tygodnie szkoły?


26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!! Piękny strój i słodziutka twarzyczka <33 Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zwiedzać Stany, ale do Philadephii nie miałam się jeszcze okazji wybrać! Muszę nadrobić :)
    No i ciekawi mnie ta wioska Amiszów - jak Twoje wrażenia? :)

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Amerykanów na pewno jest co coś nowego, dla mnie niekoniecznie. Piece kaflowe, farmy i zwierzęta hodowlane widziałam już wcześniej. Jedyne co jest nietypowe to stroje, w których chodzą i brak elektryczności w domu (poza domem wiele Amiszów korzysta z takich udogodnień np. klimatyzatory dla zwierząt czy telefony komórkowe). Jako, że w Stanach wszyscy posiadają suszarki do prania (co w Polsce nie jest aż tak popularne) to dom Amisza można poznać po tym, że mają wywieszone pranie na linkach. No i ciekawą rzeczą są ich pseudo rowery, bo normalnych nie mogą używać. Zabronione jest im poruszanie się szybciej od konia więc mają rowery bez siodełka i pedałów, coś na kształt hulajnogi. ;)

      Usuń
  3. Jak fajnie, że miałaś okazję polecieć do Stanów! Czekam na nowy post ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ! Sama z miłą chęcią bym się wybrała 😍

    Nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zdjęcia. Zapraszam na nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, wyczekuję na kolejny post ze zdjęciami, uwielbiam oglądać piękne miasta/miejsca w USA :)

    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! :)
    Fajnie, spędziłaś czas.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci,że tam byłaś,świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis😁 jeszcze nie miałam okazji zwiedzać Usa ale jest kilka miejsc które chciała bym tam zobaczyć 😍 zjadła bym ten deser

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne wakacje, ale ogromna porcja na ostatnim zdjęciu :) obserwuję
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyjazdu :), sama chętnie udałabym się do Stanów i mam nadzieję, że kiedyś mi się uda :D. Super zdjęcia! Czekam na następny post z Ameryki. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. meega zazdroszczę wyjazdu, mam nadzieje, że w przyszłości mi równiez uda się polecieć do USA;) genialne zdjęcia!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu. Pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci takich wakacji. Zdjęcia są piękne a jakie wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Podróż marzenie, szczególnie Nowy Jork! Obserwuję

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko jakie wspaniałe wakacje. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog! Mega zdjecia!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajny i dobrze zrobiony post, bardzo miło się czytało :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. So nice and interesting post, my dear. Amazing photos.
    I'm first time on your blog but I really like it.
    I'd love to make blog-friendship by following to each other.
    Have a nice day, darling.Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komenatarz i poświęconą uwagę. Miło mi będzie jeśli mnie zaobserwujesz i pozostaniesz ze mną na dłużej, to daje mi mega kopa do działania :)